کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

۸ دسته بندی اسکوترهای هوشمند اسکوتر وان

اسکوترهای ۶.۵ اینچی

این اسکوتر نمونه اولیه اسکوتر های برقی اسمارت بالانس ویل میباشد که سایز چرخ این اسکوتر ۶,۵ اینچ است و نسبت به بقیه اسکوترهای اسمارت بالانس ویل این سایز کوچک ترین سایز اسکوتر است...

 

 

اسکوترهای ۸ اینچی

نمونه دوم اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل هستند که سایز چرخ این اسکوتر ۸ اینچ میباشد و دارای بدنه ی بزرگتری نسبت به اسکوتر ۶,۵ اینچی است و همینطور ارتفاع بیشتری نیز از زمین دارد.


اسکوترهای ۱۰ اینچی

این اسکوتر بزرگ ترین سایز اسکوتر هوشمند است که چرخ های آن در ۱۰ اینچ میباشد و قاب این اسکوتر شبیه اسکوتر ۶,۵ اینچی بزرگ شده است و بالاترین ارتفاع را از زمین داراست. لاستیک های این اسکوتر بادی میباشد.


اسکوترهای آفرودی

این مدل از اسمارت اسکوتر یکی از جذابترین مدلهای اسکوتر هوشمند بدون دسته است. از قابلیت های مهم این اسکوتر میتوان به قابلیت حرکت در مسیر های ماسه ای، برفی، خیس و گلی اشاره کرد


اسکوترهای دسته دار و ناین بات ها

ناین بات های صحرایی نوع پیشرفته و متفاوتی از انواع اسکوتر های برقی هستند که به ما این امکان را میدهند تا به وسیله آنها بتوانیم در هر نوع مسیری رفت و آمد کنیم، این مدل یکی از پرطرفدار ترین اسکوتر های جهان می باشد.


اسکوترهای یک چرخ

سلوویل به معنای تک چرخ است و یک وسیله کار امد و کم حجم برای مصارف گوناگون می باشدهترین مکان ها برای استفاده از این وسیله محیط های مسطح و بدون دست انداز است و در پارکها ، خیابان ها و کوچه های خلوت و … می باشد.


دوچرخه های برقی

دوچرخه های برقی از جمله محصولات جذاب و کارآمد با پدال کمکی هستند که به راحتی قابل حمل و نقل می باشند این محصول نیز انواع مختلفی داردد دوچرخه های برقی نیز از باتریهای قابل شارژ استفاده می‌کنند.


اسکوترهای ویژه و خاص

دنیای اسکوتر دنیای کاملا پویا و مدرن می باشد و هیچ روزی نیست که در اقصی نقاط دنیا اسکوتر جدیدی به بازار اسکوترهای جهان اضافه نگردد اسکوتر وان نیز از این قضیه به شدت استقبال می کند و در واردات و فروش آنها سهیم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.