کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

با اسکوترهای برقی از ترافیک شهری خلاص شوید

این یک مقاله جالب از اسکوتر وان می باشد .

ک شرکت آمریکایی به تازگی نوعی اسکوتر هوشمند به نام “Immotor” ساخته است که شیوه ای آسان برای حمل و نقل های شهری محسوب می شود.
اسکوتر هوشمند در واقع یک دستگاه برقی است که توسط باتری شارژ می شود و قابلیت حرکت بر روی زمین را دارد، اما نکته مهم این است که شخص هنگام استفاده از اسکوتر هوشمند بتواند تعادل خود را حفظ کند...

 

 

این در حالی است که افراد می توانند حدود ۳۲ کیلومتر از مراکز شهر و محیط های اطراف را با اسکوتر جدید طی کنند. در واقع Immotor ، مجهز به ۳ چرخ ۵.۵۵ اینچی با تایرهای لاستیکی است و بهترین راه حل برای پیمودن سریع  ترافیک های شهری محسوب می شود.


 از دیگر ویژگی های اسکوتر هوشمند این است که می توان از آن به عنوان چرخ دستی کمکی کمک گرفت و باتری های قابل تعویض آن را می توان برای استفاده در ابزارهای هوشمند دیگر مانند  لپ تاپ، گوشی هوشمند، مخلوط کن و انواع گجت هایی که توسط باتری شارژ می شود، به کار برد.
این در حالی است که علاقه مندان می توانند اسکوتر مجهز به ” hub” ۲۵۰ و یا ۳۵۰ واتی که در قسمت چرخ های جلویی تعبیه شده است را خریداری کنند. دو عدد چرخ که در قسمت عقب اسکوتر قرار دارد، به حفظ تعادل آن کمک کرده و امکان راندن آسان حتی در بالای تپه ها را فراهم می کند.
تمام کنترل های Immotor نظیر کنترل سرعت، ترمز، تنظیم نور ال ای دی چراغ جلویی ا زطریق دسته این سه چرخه فراهم می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.