کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

لیست معروف ترین اسکوتر های برقی دنیا

۱- Radical Transform


شرکت آمریکایی Radical Transform نمونه اولیه را ساخته است که از کیفیت ساخت و امنیت بالایی برخوردار است و مناسب حمل و نقل افراد است. شرکتی تحت عنوان Radical Transform اسکوتر  برقی جدیدی عرضه کرده است که می تواند صنعت حمل و نقل را متحول کند و قبلا نیز برخی از شرکت های دیگر  مشابه آن را ساخته اند. این اسکوتر هوشمند می تواند تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل ایجاد کند...

 

 

البته شرکت سازنده در حال حاضر تنها نمونه اولیه این اسکوتر برقی را ساخته است و هنوز در حال بررسی و آزمایش آن است. هنوز مشخص نیست که این اسکوتر که Radical Moov نام دارد، چه زمانی عرضه خواهد شد. شرکت سازنده این اسکوتر، قیمت آن را ۱۵۰۰ دلار تعیین کرده است که مشابه یک وسیله نقلیه کارآمد همانند موتور سیکلت های شرکت Uber است.

مدیرعامل شرکت Radical Transform اذعان کرد که این اسکوتر تنها یک اسباب بازی برای بچه ها نیست و سیستم هدایت آن با سیستم هدایت اسکوترهای برقی مشابه تفاوت دارد. در این اسکوتر برقی به جای اینکه هدایت بر اساس موقعیت پای فرد انجام شود، از وزن فرد برای هدایت استفاده می شود و این نوع سیستم هدایت باعث می شود فرد در هنگام استفاده از اسکوتر تجربه بهتری داشته باشد. سیستم این اسکوتر به صورتی است که می تواند با مهارت فرد مطابقت پیدا کند و فرد می تواند از سطح مبتدی تا پیشرفته را در اپلیکیشن شرکت سازنده انتخاب نماید. Radical Moov دارای یک دسته است که استفاده از آن را آسان می کند.



۲- اسمارت بالانس ویل


اسکوتر برقی اسمارت بالانس به انواع اسکوتر و وسایل حمل و نقل برقی گفته میشود که از ۱ یا ۲ چرخ درکنار هم قرار گرفته و به صورت سلف بالانس ساخته شده باشد. این اسکوترهای برقی همزمان علاوه بر اعمال نیروی رو به جلو و عقب، میبایست تعادل فرد سوار شده بر اسکوتر را حفظ نموده به طوری که همزمان با حفظ زاویه افقی، تنها با تغییر زاویه بدن بتوان با آن در هرنوع مسیری اعم از شیبدار و غیر شیبدار، مسیر های سنگلاخی و آفرود و مسیرهای ویا سطوح صاف و غیر شیبدار به راحتی بتوان با آن حرکت کرد، بدین صورت انواع سگوی (اسکوترهای دسته دار غول پیکر با چرخ های ۱۵ اینچی به بالا)، ناین بات،انواع اسکوترهای برقی دسته دار و بدون دسته (با اسامی مختلف همچون: هاوربرد، اسمارت بالانس اسکوتر، اسمارت اسکوتر ، اسکوتر هوشمند ، اسکوتر شارژی، اسکوتر برقی، اسکوتر تعادلی، اسمارت ویل و…) همگی جزء اسکوترهای اسمارت بالانس (Smart Balance)  به شمار می آیند


۳- ناین بات مینی شیائومی


اسکوتر هوشمند ای با قابلیت‌های کنترل از راه دور، اطلاع از وضعیت ترافیکی و عیب‌یابی خودکار دستگاه تنها در محصولات شیائومی وجود دارد. شیائومی با همکاری Segway اسکوتری هوشمند و منحصربفرد را به بازار ارائه کرده است. سوار شدن بر این وسیله و راندن آن لذتی بیشتر از اسکیت سواری را به کاربر منتقل می کند. کافیست پاهای خود را روی آن قرار دهید و با حالت دادن به بدنتان دستگاه را به حرکت درآورید. برای مثال با حالت دادن بدن به سمت جلو، اسکوتر به جلو حرکت خواهد کرد و با به عقب راندن بدنتان حرکت در جهت عکس صورت می گیرد. یکی از برتری های این اسکوتر نسبت به سایر رقبا قابلیت کنترل از راه دور آن است. با نصب برنامه مربوط به این محصول در گوشی هوشمند خود، می توانید آن را کنترل کنید یا به عنوان وسیله سرگرمی با همسایه یا دوستتان استفاده کنید. دیگر برتری این اسکوتر به نمونه های مشابه آن وجود یک دسته در قسمت میانی آن است. این دسته در کنترل و حفظ تعادل اسکوتر برقی به کاربر کمک خواهد کرد. همچنین به کمک این دسته حمل و جابه جا کردن اسکوتر نیز راحت تر صورت میگیرد. اسکوتر شیائومی با قابلیت کنترل از راه دور قادر به پیمودن ۲۲کیلومتر با سرعت متوسط ۱۶کیلومتر بر ساعت، اطلاع از وضعیت ترافیکی و عیب یابی خودکار دستگاه تنها در محصولات شیائومی وجود دارد.شیائومی با همکاری segway اسکوتری هوشمند و منحصر بفرد را به بازار ارائه کرده است.

سوار شدن بر این وسیله و راندن آن لذتی بیشتر از اسکیت سواری را به کاربر منتقل می کند. کافیست پاهای خود را روی آن قرار دهید و با حالت دادن به بدنتان دستگاه را به حرکت درآورید. برای مثال با حالت دادن به سمت جلو، اسکوتر به جلو حرکت خواهد کرد و با به عقب راندن بدنتان در جهت عکس صورت میگیرد. یکی از برتری های این اسکوتر نسبت به سایر رقبا قابلیت کنترل از راه دور آن است.

با نصب برنامه مربوط به این محصول در گوشی هوشمند خود، می توانید آن را کنترل کنید یا به عنوان وسیله سرگرمی با همسایه یا دوستانتان استفاده کنید. دیگر برتری این اسکوتر به نمونه های مشابه آن وجود یک دسته در قسمت میانی آن است. این دسته در کنترل و حفظ تعادل اسکوتر هوشمند به کاربر کمک خواهد کرد. همچنین به کمک این دسته حمل و جابه جا کردن اسکوتر نیز راحت تر صورت میگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.