کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

کالای ورزشی

فروش انواع اسکوتر و اسکیت برقی

ترفند هایی ساده در استفاده اسکوتر برقی هوشمند

ترفند هایی ساده که بتوانید با اجرای آنها از داشتن یک اسکوتر برقی هوشمند بیشتر لذت ببرید این تمام چیزی است که قصد داریم در این مقاله به شما آموزش دهیم. ترفند هایی که قطا در هیچ دفترچه راهنمایی نوشته نیست و فروشندگان عادی نیز نمیتوانند به شما همچین راهکار هایی را یاد بدهند ...

 

ترفند افزایش سرعت

زمانی که قصد خرید اسکوتر برقی را دارید توجه داشته باشید که اسکوتر هوشمند خریداری کنید، زیرا اسکوترهای قدیمی بسیار کند هستند و اغلب افراد رغبتی برای سوار شدن بر روی این دستگاه‌ها را ندارند. برای اینکه بتوانید سرعت اسکوترهای برقی هوشمند را افزایش دهید، لازم است بردهای اسکوترتان را عوض کنید. این کار خیلی هم سخت نیست و فقط با باز کردن چند پیچ کوچک و در آوردن سوکت های برد به راحتی می‌شود برد قدیمی را با برد جدیدتری تعویض کرد.

این بردهای جدید قابلیت افزایش سرعت و حرکت دارند و کاربر با نصب این بردهای جدید روی اسکوتر خود می‌تواند سرعت دستگاه را افزایش دهند و از سواری با اسکوتر لذت بیشتری ببرد.


بردهای جدید بر عکس بردهای بی‌کیفیت قدیمی، زود خراب نمی‌شوند و کاربر برای مدت طولانی می‌تواند از اسکوتر خود استفاده کند. برای اینکه از کیفیت اسکوتری که خریداری می‌کنید مطمئن شوید، دستگاهی را خریداری کنید که دارای گارانتی و اگر برای دستگاه مشکلی ایجاد شود شرکت تولید‌کننده آن پاسخ‌گو باشد.

به یاد داشته باشید اسکوتر های برقی که چرخ‌های آنها بزرگتر ازحد معمول ۶ یا ۸ اینچ باشند، از سطح زمین ارتفاع بیشتری دارند و در نتیجه سرعت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به هشدارهایی که نمایشگر اسکوتر قبل از آنکه شارژ دستگاه کاملا تمام شود به شما می‌دهد، دقت کنید. زمانی که شارژ دستگاه فول باشد توان بیشتری دارد تا شما بتوانید با حداکثر سرعت حرکت و سواری خوبی را تجربه کنید.

نسل جدید اسکوترهای قدیمی که فقط مورد استفاده کودکان ما بود اسمارت بالانس ویل یا همان اسکوتر های برقی هستند، که با تغییراتی بزرگ برای اکثر سنین از ۱۰ تا ۴۰ سال نیز قابل استفاده شده‌اند.

 

بدنه این دستگاه ها از آلومنیوم مقاوم ساخته شده است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا اگر در بین وزن ۳۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم هستند به راحتی بتوانند از این اسکوترها بدون اینکه مشکلی برایشان پیش آید استفاده کنند. اسمارت بالانس‌ها مانند ظاهر ساده خود کاربردی نیز ساده دارند و شخص استفاده‌کننده از این دستگاه به راحتی در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه می‌تواند به راحتی از این وسیله سواری بگیرد.

 

ترفند هایی در رابطه با بلوتوث و ریموت اسمارت بالانس ویل

از این دستگاه می‌توانید به راحتی در اکثر پارک‌ها، فروشگاه‌ها یا حتی برای عبور و مرور و رسیدن به محل کارتان استفاده کنید. برای استفاده و سواری‌گرفتن از اسکوتر برقی فقط کافیست برای بار اولی که می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید از شخص دیگری یا تکیه‌گاه محکمی کمک بگیرید تا بتوانید تعادلتان را حفظ کنید.

 

برای اینکه این محصول طرفداران بیشتری پیدا کند، طراحان وسایل ورزشی و تفریحی لوازم جانبی متعددی برای این دستگاه طراحی کرده‌اند که به جذابیت زیاد این دستگاه

افزوده است. بلوتوث، ریموت و اسپیکر از جمله این لوازم جانبی‌ هستند که به راحتی ما در استفاده از اسکوتر برقی کمک می‌کنند.
ریموت برای روشن و خاموش کردن و زیاد و کم کردن سرعت این دستگاه طراحی شده است و با وجود بلوتوث داخل دستگاه این امکان به کاربر داده می‌شود تا بتواند از طریق تلفن همراه خود هر آهنگی که دوست دارد به راحتی به دستگاه انتقال دهد و توسط اسپیکرهای تعبیه شده روی دستگاه با صدای بلند و واضحی گوش دهد و از آن لذت ببرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.